تکنیک های تحول کسب و کار ،این است که بتوانید کسب و کار متفاوت خودتان را راه اندازی کنید…

مهم نیست در چه کسب و کاری فعالیت می کنید، شما با یک ایده جدید می توانید زندگی خود را دگرگون و زیر و رو کنید.

در اینجا ما مراحل متحول ساختن کسب و کارتان را آموزش می دهیم.

بخش اول تکنیک های تحول کسب و کار ایجاد یک ایده متفاوت

این امر مستلزم پیدا کردن چرایی موضوع است. ابتدا هدف خود را از کار کردن بنویسید، مثلا پول افزایش درامد،  موقعیت اجتماعی، آرامش، کمک به دیگران و موارد دیگر.

اگر می خواهید بدانید  ایده‌ای که دارید مفید است باید دقیقاً به درون خود مراجعه کنید که آیا این کار، هدف من است یا خیر

خودتان را جای مشتری بگذارید و عمیق به موضوع نگاه کنید، نیاز مشتریان را کشف کنید و راه کمک به آنها را پیدا کنید.

مثلا در حوزه لوازم خانگی چیزی که بیشتر از همه چیز برای مشتری اهمیت دارد

کیفیت محصولات است بیابید فکر کنید چگونه میتوانید محصولات با کیفیتی در اختیار آنها قرار می دهید،

و یا دسترسی آسان به انواع محصولات،  گزینه های مختلف برای پرداخت، تخفیفات، جایزه ها، کمک هزینه برای خرید جهیزیه، داشتن کاتالوگ معرفی و راهنمایی نصب محصولات، روش های مفید برای نگهداری محصولات، داشتن وبسایت و هرآنچه که می تواند کسب و کارتان را متحول می کند. مفید است.

بخش دوم تحول کسب و کار متمایز کردن کسب و کارتان

تفاوت و تمایز می تواند در هر بخش از کسب و کارتان صورت گیرد، از نحوه برخورد با مشتری گرفته تا پیاده سازی یک راه جدید.

 قرار نیست کار خارق العاده انجام دهید، کافیست روش قدیمی خود را کمی تغییر دهید. نباید رفتار و شیوه کاری شما مثل دیگران باشد،

در حوزه لوازم خانگی وجه تمایزمی‌توانند، داشتن یک محصول جدید ، دکور شیک مغازه، حضور در یک مرکز تجاری معتبر ،خدمات پس از فروش منحصربه‌فرد، پرسنل آگاه و دارای اطلاعات زیاد و کاربردی از محصولاتتان باشد.

بخش سوم تحلیل رقبا

قبل از شروع هر کاری، باید کامل متوجه شوید که شما با چه کسانی در رقابت هستید.

اما اگر بحث تمایز را به خوبی انجام دهید، اصلا از بابت رقبا نگرانی زیادی نخواهید داشت ، چون هیچ یک از آنها شبیه شما کار نمی کنند.

اگر قصد تحلیل رقبا را داشتید، ابتدا بررسی کنید آیا سایت دارند یا خیر؟ اگر سایت ندارند، این یک فرصت مناسب برای شماست. کسانی که سایت هم دارند را بررسی کنید.

اگر دارای مغازه هستند یا واحد تولیدی یا هر جایی برای فروش محصول دارند به آنجا بروید و شیوه برخورد آنها با مشتری، شیوه حسابداری و قیمت هایشان را بصورت حضوری بررسی کنید.

و اگر مصمم به تحلیل کامل هستید لطفاً یکی از بهترین رقیب هایتان، هم از نظر تعداد مشتری و تعداد نیروی کار بررسی کنید.

مثلاً در کنار مغازه این رقیب یک روز را بگذرانید و ببینید چه تعداد مشتری دارد و چه تعداد محصول به فروش می‌رساند و چگونه به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کند.

بخش چهارم تحول کسب و کار وارد شدن به دنیای دیجیتال

اگر هنوز به صورت سنتی محصولات خود را به فروش می رسانید و منتظر مشتری در مغازه خود هستید هر چه سریعتر باید این روش را تغییر دهید

همه ما بیشتر اوقات خود را با گوشی‌های هوشمندمان در فضای دیجیتال و اینترنت سپری می‌کنیم

 برای این کار نیازمند یک وب سایت هستید

و در ادامه در بخش آموزش فروش دیجیتالی از طریق وبسایت و شبکه اجتماعی این بخش را بطور کامل شرح خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.

بخش پنجم تحول کسب و کار بازاریابی و تبلیغات بازاریابی

بازاریابی و تبلیغات بازاریابی ابزاری برای دستیابی به بازار هدف و مشتریان هدف و همچنین افزایش فروش و سود شما می شود.

بازاریابی شامل استراتژی هایی برای ایجاد آگاهی از محصول و خدمات فروشگاه شماست.

باید سعی کنید قبل از شروع تبلیغات برای محصولات فروشگاه خودتان، بازاریابی حرفه‌ای انجام دهید،

مشتریان بازار هدف خود را بشناسید، محصولات خود را همگام با نیاز بازار قرار دهید و همچنین نحوه تبلیغات خود را مشخص کنید.

در تبلیغات باید به معرفی و نمایش محصولات خود به صورت حرفه‌ای بپردازید. یک شعار و یک پیام تبلیغاتی ایجاد کنید در صورت امکان یک تیزر تبلیغاتی بسازید و کاتالوگ تبلیغاتی برای محصولات خود داشته باشید.

بخش ششم طرح گزارش و بازخورد

 از عملکرد خود گزارش و بازخورد تهیه کنید و باید هرماه یا هر سه ماه یکبار تمام روش های انجام شده را در کسب و کار خودتان را بررسی کنید.

باید هر ماه  وضعیت رقبا تحلیل شود

 تحقیقات بازار انجام گیرد

نقاط ضعف و قوت فروشگاه خود را ارزیابی کنید

تهدیدات و فرصت های موجود در بازار را شناسایی کنید

 شیوه های بازاریابی و تبلیغات خود را ارزیابی کنید که در صورت موثر بودن به روند کار ادامه داده و در صورت نبود بازخورد مثبت ، روش‌های دیگری را جایگزین کنیم